קרן יזמות - בניית מדרגות מעוצבות, מרפסות תלויות, בריכות פיברגלס
052-520-5163

בריכות פיברגלס עם פסיפס

בריכות פיברגלס עם פסיפס מספקות מראה מרשים ויוצא דופן, כאשר חיפוי הפסיפס היוקרתי
תורם הן לחיזוק האיטום, והן לגימור ולעיצוב ייחודי, לבריכות הביתיות ולבריכות מסחריות וציבוריות

בריכות פיברגלס הן בריכות אשר מגיעות מוכנות להתקנה, במידות מובנות או בהתאמה אישית, ועשויות מחומרים עמידים וחזקים במיוחד, בשילוב סיבי זכוכית בצפיפות גבוהה. בריכות פיברגלס מספקות יתרונות רבים ביחס לבריכות בטון ואבן, התקנתן פשוטה יחסית ותחזוקתן קלה, בזכות גימור ייחודי וחיפוי אשר מעניק עמידות בפני ספיחת לחות, היווצרות עובש ופטריות.

באילו סוגי אריחים משתמשים בבריכות פיברגלס?

חיפוי פנימי של הבריכה באריחי פסיפס מיועד לספק שכבת הגנה נוספת לבסיס הבריכה, טקסטורה נעימה וחלקה לרוחצים בבריכה ומראה עיצובי מרשים. בבחירת סוג אריחי הפסיפס חשוב להביא בחשבון את עמידות החומר במים עומדים לתקופת ממושכות, יכולת ההיצמדות שלו לפיברגלס בצורה מיטבית, ותכונות נוספות דוגמת בידוד תרמי, חוזק מכני וצרכי תחזוקה וניקוי.

בין סוגי האריחים המשמשים לחיפוי בריכות פיברגלס עם פסיפס:
אריחי פסיפס זכוכית– אריחי זכוכית בדחיסות גבוהה המעניקים עמידות וחוזק, לצד שקיפות ומראה נוצץ ויוקרתי המשתקף דרך מי הבריכה.
אריחי פסיפס מקרמיקה– אריחי קרמיקה בחיתוך פסיפס עדין, מגיעים במגוון צבעים ובטקסטורה חלקה, דוחי מים ולחות ואינם נוטים לספוח כתמים ולכלוך.
אריחי פסיפס פורצלן- אריחי פסיפס פורצלן בעלי חוזק ועמידות יוצאת דופן בתנאי מים ולחות, כנגד עומסים וכנגד כימיקליים במרקם קרמי וחלק ומראה יוקרתי.

בריכת פיברגלס

איך מתקינים אריחי פסיפס בבריכת פיברגלס?

התקנת אריחי פסיפס על בריכת פיברגלס דורשת תכנון קפדני וביצוע מקצועי ומדויק בכדי להבטיח היצמדות מעולה של האריחים לבסיס הבריכה, איטום מלא, גימור מושלם ומראה עיצובי מרשים ואסתטי. ההתקנה מתבצעת במספר שלבים:

הכנת בסיס הבריכה

התקנת האריחים דורשת בריכה נקיה ויבשלה לחלוטין. במקרה הצורך יש לרוקן ולייבש את הבריכה. חשוב לבצע ניקוי של משטח הבריכה וצידי הבריכה באופן מוחלט, הסרת שמנים, כימיקליים שעשויים להצטבר, דבקים וחומרי עבודה- לקבלת משטחים נקיים למשעי.

יישום שכבת בסיס

מריחת חומר בסיס שקוף מקשר שיבטיח היצמדות מעולה של האריחים לבריכת הפיברגלס, והתקנת רשת פיברגלס או נייר לתיחום השטח ולסימון מדויק של מיקומי האריחים וחיזוקם.

הדבקת אריחי פסיפס

הדבקת אריחי הפסיפס על פי העיצוב המתוכנן, תוך מריחת שכבת דבק ייחודי אשר עמיד במים ובכימיקליים. ההדבקה תתבצע על כל אריח בנפרד תוך סידור האריחים זה לצד זה בתצורה הרצויה ועל פי העיצוב שנבחר, באופן אחיד. הדבקת האריחים דורשת תשומת לב ודיוק, שמירה על רווחים מינימליים קבועים בין האריחים.

רובה

שכבת הרובה היא שכבה של חומר איטום המוחדר בין האריחים, לאורך המרווחים הקבועים שנוצרו. את הרובה יש ליישם לאחר התייבשות הדבק והיצמדות האריחים בצורה מוחלטת לבריכה. חשוב להקפיד על שימוש ברובה אפוקסי אטום ועמיד במיוחד לבריכות שחייה, ליישום מדויק ואחיד ולמילוי כיסים וחורים, בגימור עדין.

+ 0
שנות ניסיון
+ 0
פרויקטים הושלמו
% 0
לקוחות מרוצים

מתעניינים בהקמת בריכת פיברגלס עם פסיפס?

צרו איתנו קשר!

חייגו: 052-520-5163

או השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

בריכת שחיה פיברגלאס

כמה זמן יחזיקו אריחי הפסיפס על גבי בריכת פיברגלס?

זמן העמידות של אריחי הפסיפס המשמשים לחיפוי הבריכה משתנה בהתאם לחומרי ההדבקה, לסוג האריחים ולתנאים הסביבתיים. אלה תלויה בגורמים שונים, כולל איכות האריחים, שיטות תחזוקה ותנאי הסביבה, הם ידועים בדרך כלל בעמידותם ובעמידותם.
אריחי קו המים הם האריחים העליונים העומדים עם קו המים, וחשופים יותר למגע ולקרינה, ויישומם דורש רמת מקצועיות גבוהה במיוחד, וכן בחירה בחומר ובסוג אריחים מותאם. טווח העמידות של אריחי קו המים עומד על 15-20 שנים, בהתאם לסוג האריח ולתחזוקת הבריכה.

טיפים לתחזוקת בריכות פיברגלס עם פסיפס

הקפדה על תחזוקה נכונה של הבריכה תבטיח עמידות ארוכת שנים ושמירה על מראה חדיש ומרשים לאורך זמן.

מספר טיפים חשובים לתחזוקת בריכות פיברגלס עם פסיפס:

  1. ניקיון- ניקוי קבוע של אריחי הבריכה ובין האריחים, לסילוק הצטברות לכלוך או התפתחות של אצות/צמחי מים. מומלץ לנקות בין אריחי הבריכה באמצעות מברשת בעלת סיבים רכים וללא כימיקליים.
  2. שמירה על רמת חומציות של הבריכה על פי המלצות היצרן, הוספת כלור וכימיקליים ייעודיים בתדירות קבועה וביצוע בדיקות חומציות וריכוז כלור שוטפות.
  3. הגנה מפני קרינה- ניתן להגן על הבריכה מפני קרינת UV באמצעות יישום שכבת הגנה שקופה על הבריכה עצמה, ו/או באמצעות התקנת הצללה מתאימה לצמצום היקף החשיפה לשמש ישירה. נוסף לזאת, בשעות בהן הבריכה אינה בשימוש מומלץ לכסות את הבריכה בכיסוי בריכה מתאים.
  4. תיקון ליקויים- במקרה של סדק באריח, אריח רופף או נשירת אריחים, חשוב במיוחד לתקן בהקדם את הליקוי ולמנוע נזק מצטבר וחדירת מים תחת אריחים נוספים.
  5. תחזוקת חורף- בבריכות עונתיות ללא חימום מומלץ לרוקן ולייבש את הבריכה בעונת החורף, לנקות ולאטום ליקויים במידה וקיימים, ולכסות את הבריכה.

שאלות נפוצות

חיפוי אריחי פסיפס לבריכה ניתן ליישום הן בבריכות פיברגלס חדשות והן לצורך חידוש בריכות קיימות. הוספת החיפוי לבריכה קיימת מצריכה בחינה של הבריכה והקונסטרוקציה וכן של החיפוי הקיים. במידת הנדרש הסרת חיפוי קיים וניקוי מלא ויסודי של המשטחים, וכן התאמת האריחים לסוג הבריכה.

הוספת חיפוי פיברגלס לבריכה קיימת מתומחר בהתאם לסוג האריחים, היקף העבודה וגודל הבריכה. להצעת מחיר אטקטיבית פנו אלינו!

מתעניינים בבריכת שחיה מפיברגלס עם חיפוי פסיפס?

צרו איתנו קשר!

חייגו: 052-520-5163

או השאירו פרטים ונחזור בהקדם: