קרן יזמות - בניית מדרגות מעוצבות, מרפסות תלויות, בריכות פיברגלס
052-520-5163

מרפסת תלויה מברזל

הוספת מרפסת תלויה מברזל – הנאה לכל בני הבית

התקנה של מרפסת תלויה מברזל מאפשרת שדרוג בערך הדירות ובאיכות החיים, עבור בעלי דירות אשר נבנו בעבר בסטנדרטים נמוכים יותר, ללא יחידה חיצונית לכל דירה. הצורך והכמיהה למרפסת שמש פתוחה, לאוויר צח והשתקפות נוף מקומי ולהרחבת שטח הפנאי והאירוח של הבית, יכולים לקבל מענה בהליך פשוט ליישום, בטוח ובעלויות נוחות.

מרכיבי מרפסת תלויה מברזל

מרפסת תלויה מברזל מציעה שילוב ייחודי של חוזק מכני ובטיחות, פונקציונליות ומראה אסתטי מלהיב, באמצעות שלושה מאפיינים עיקריים המגדירים את תהליך העבודה ואת התוצר המוגמר:

  • שלד ברזל– בסיסה של מרפסת תלויה מברזל הוא שלד מברזל איכותי וחזק, מגולוון ואטום, אשר עמיד בפני עומסים, לחצים ותנאי חוץ, ומחובר על גבי הקונסטרוקציה הקיימת החיצונית של המבנה .
  • עוגנים– על מנת להבטיח מרפסת תלויה שאינה כרוכה בהתקנת בסיס אחיזה חיצוני, אולם יציבה ועמידה בעומסים, מרפסת תלויה מברזל תתוכנן ותיושם בשילוב עוגנים, אשר ממלאים תפקיד מכריע בתהליך ההתקנה, ביציבות ובבטיחות של המרפסת. העוגנים הם למעשה פרופילים כימיים, יחידות פלדה או מחברי בורג, המוטמעים במספר רב של נקודות תחת המרפסת ועל גבי הקונסטרוקציה, ומסייעים בנשיאה ובאיזון של העומס שיוצרת מרפסת תלויה, לרבות השימוש בה (הצבת ריהוט, בילוי ושהיה של בני הבית ומבקרים במרפסת).
  • חיפוי וגימור– המונח מרפסת ברזל עשוי ליצור תחושה של אלמנט תלוי במראה מתועש, הדומה במראהו למדרגות חירום חיצוניות מברזל או למכולה. הליך החיפוי והגימור הוא המאפיין המבטיח הקמה של מרפסת תלויה מברזל, המספקת מראה אלגנטי, מודרני, צעיר, במגוון עיצובים אפשריים, באמצעות חיפוי יסודות הברזל במגוון חומרים אפשריים, החל מאבן, גרניט, עץ, ריצוף במגוון סגנונות, מעקה מעוצב ומפתחים שקופים ואלמנטים רבים נוספים המאפשרים בחירה ועיצובים מגוונים ומתקדמים.

מהם היתרונות בהוספת מרפסת ברזל תלויה?

מרפסת ברזל תלויה מציעה פתרון נגיש ומגוון יתרונות, שהופכים אותה לאופציה אטרקטיבית עבור בעלי בתים שמעוניינים בתוספת שטח חיצוני, אולם חוששים מהליכי בנייה מאתגרים, מעלויות גבוהות ובירוקרטיה אימתנית. בין היתרונות שבבחירה במרפסת ברזל תלויה:

  1. הליך התקנה מהיר ויעיל, שאינו הופך את הבניין והדירה לאתר בניה לתקופה ממושכת, ומאפשר את ההתקנה לצד המגורים בבית.
  2. השבחת הנכס והעלאת שווי הדירה.
  3. בטיחות מלאה- ההתקנה מתבצעת תחת תכנית אדריכלית והנדסית, היתר הרשות המקומית ובהליך התקנה המספק בטיחות מלאה, יציבות ועמידות של המרפסת.

פרויקטים אחרונים

+ 0
שנות ניסיון
0
פרויקטים הושלמו
% 0
לקוחות מרוצים

מתעניינים במרפסת?

צרו איתנו קשר!

חייגו: 052-520-5163

או השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

מהו כושר ההעמסה של מרפסת תלויה מברזל?

מבנה שלד הברזל של מרפסת תלויה מספק חוזק ויציבות מעולים, המאפשרים לה לעמוד בעומסים משמעותיים. כושר ההעמסה של מרפסת תלויה מברזל יכול להשתנות בהתאם לעיצוב, בהתאם לגודל המרפסת ושטחה, לחומרים בהם נעשה שימוש, כמות ואיכות העוגנים ושיטת ההתקנה.

בממוצע, מרפסת תלויה מברזל יכולה לתמוך בטווח משקל העולה על 3,000 ק"ג , מה שמאפשר העמסה של ריהוט גן ומוצרים שונים, ובילוי משפחתי וחברתי במרפסת ללא חשש וללא סיכון.

האם מרפסת תלויה מברזל עדיפה על מרפסת בטון?

בבחינה של מרפסת בטון לעומת מרפסת תלויה מברזל נמצא יתרונות וחסרונות לכל אחת מן האפשרויות, כמו גם דרישה להתאמה של שיטת הבינוי לקונסטרוקציה ולמבנה וכן לדרישות התכנון של הוועדה העירונית לתכנון הבניה, הקובעות את ההיתכנות לקבלת היתר הבנייה.

מרפסת בטון תספק עמידות ויציבות, מגוון אפשרויות עיצוביות ותמיכה באמצעות יסודות שתאפשר נשיאת עומסים כבדים יותר. מרפסת כזאת גם תדרוש היתרים מורכבים יותר, פרויקט הכולל את כלל השכנים או מרביתם, ותהיה כלולה בעלויות יקרות יותר.


מרפסת תלויה מברזל נגישה וקלה יותר ליישום, אינה תלויה בנכונות של שכנים להתחייב ולהוסיף מרפסת לדירתם, ומספקת עמידות, יציבות ומראה עיצובי חדיש ומרשים.

האם נדרש אישור דיירים להתקנת מרפסת תלויה?

בהוספת יחידות למבנה משותף נדרשת הסכמה של 75% מן הדיירים בבניין.

האם נדרש היתר להתקנת מרפסת תלויה?

בהתקנת מרפסת תלויה מברזל נדרש היתר בניה, הניתן באמצעות הליך מקוצר ובהגשת בקשה ותכנית לוועדה המקומית לתכנון ולבנייה. ניתן להשיג אישור למרפסת בטווח זמן בן 6-12 חודשים.

האם מרפסת ברזל תלויה עמידה לאורך שנים בתנאי חוץ?

אחד החששות בתכנון של מרפסת תלויה מברזל נוגעת לעמידותו של ברזל בתנאי חוץ, והחשש מפני היווצרות של קורוזיה וחלודה, שיחלישו את יסודות המרפסת. חשוב לדעת כי מרפסת תלויה מיוצרת מפלדה מגולוונת, אשר עמידה במיוחד לתנאי חוץ, למים, לשינויי טמפרטורה ולקרינה. נוסף לזאת, שלד הברזל עובר הליכי איטום, ציפוי וחיפויים שהופכים את המרפסת לעמידה ובטוחה לאורך שנים ארוכות.

כל היתרונות בבחירת חברת קרן יזמות להתקנת מרפסת תלויה מברזל

חברת קרן יזמות מציגה ניסיון רב שנים במגוון פרויקטים מורכבים בענף הבנייה, לרבות תוספות בניה ומרפסות, ומתמחה בתכנון, ניהול ויישום פרויקטים אלו, תוך מתן מעטפת שירותים מלאה ללקוחותיה הרבים. החברה מלווה את הלקוח משלב הייעוץ, בדיקת ההיתכנות, סקירת האפשרויות והעלויות, ועד להנפקת ההיתרים והטיפול בבירוקרטיה אל מול הרשויות, וליישום ובניה בפועל.

מידע ושירותים נוספים שלנו