קרן יזמות - בניית מדרגות מעוצבות, מרפסות תלויות, בריכות פיברגלס
052-520-5163

שיפוץ כללי לדירה ולבית

מעטפת שירותים מלאה לשיפוץ כללי של הבית, בליווי קבלן מוסמך ובפיקוחו

שיפוץ הבית

שיפוץ כללי הוא מושג שעשוי לתאר צביעה של הבית והחלפת ברזים, או החלפת ריצוף מלאה, חידוש תשתיות חשמל וצנרת, שבירת קירות ותכנון מחודש של חללים פנימיים, הוספת מרפסת תלויה והוספת ג'קוזי בחדר האמבטיה. על מנת להבין מראש את הצפוי, את העלויות, לוחות הזמנים והתוצאה הצפויה, יש לבצע תכנון מקדים בליווי אנשי מקצוע שידעו לספק ייעוץ והכוונה.


אל פגישת התכנון יש להגיע ערוכים, להגדיר את מטרות השיפוץ, האתגרים הקיימים והפערים בין הצרכים של המשפחה למאפייני המבנה והדירה, החלומות והציפיות, אל מול התקציב המיועד. קבלן מקצועי ומומחה בשיפוצים ידע לכוון, לייעץ, לאזן בין הצרכים וסדרי העדיפויות, ולהציע תכנית שיפוץ כללי מותאמת, שתספק מענה לצרכים הפונקציונליים, ותעניק עיצוב פנים מחודש ומרשים לבית, תוך שמירה על מסגרת תקציבית.

רלסים ברזל הקמת קומה בבית פרטי

פרויקטים אחרונים

+ 0
שנות ניסיון
+ 0
פרויקטים הושלמו
% 0
לקוחות מרוצים

מתעניינים בשיפוץ הבית?

צרו איתנו קשר!

חייגו: 052-520-5163

או השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

הסכם עבודה

בכל התקשרות עם קבלן לצורך שיפוץ כללי, יש להקפיד על הסדרת ההתקשרות באמצעות חוזה עבודה חתום ומחייב. בין האלמנטים שחשוב לכלול בחוזה:

הסכם מפורט

כלל השירותים, השיפוצים, השינויים והעבודות המתוכננות לביצוע בנכס. אין להסתפק בתיאור כללי דוגמת: שיפוץ חדר אמבטיה ראשי, אלא להעמיק ולפרט בהתאם למה שסוכם בשיחת התכנון, דוגמת: חדר אמבטיה ראשי- החלפת ריצוף, פירוק מקלחון והתקנת אמבטיה מסוג ***, התקנת ארון אמבטיה, כיור וברזים, צביעת תקרה וכדומה.
מלבד תיאור הפעולות והעבודות לביצוע, מומלץ לפרט את עלות כל עבודה בשורה נפרדת, ולא להסתפק במחיר כללי. פירוט זה מיועד למקרה של יצירת שינויים תוך כדי תנועה, הוספת אלמנטים או הסרה שלהם, תוך שמירה על תמחור הוגן.

ציוד להתקנה ואספקת חומרי עבודה כמוסכם

מי אחראי על רכישת הריצוף, הכלים הסניטריים ואלמנטים נוספים. כאשר הלקוח מבצע רכישות אלה בעצמו (לצורך הבחירה והעיצוב) יש לתאם את מועדי האספקה באופן שיתאימו לעבודת השיפוץ בפועל ומבלי לגרום לעיכובים). הקבלן המבצע ידאג לחומרים המיועדים לביצוע העבודה דוגמת חומרי מילוי, איטום, הדבקה וכדומה.

בנוסף, קביעת לוחות זמנים לביצוע, תוך פירוט שלבים וקצב התקדמות לבקרה.
עלות העבודה הכוללת, לרבות פירוט של מתן מקדמה, מועדי תשלום מוסכמים ועד לסילוק מוחלט.
מומלץ שלא להעביר את מלוא הכסף לנותן השירות בטרם ביצוע העבודה במלואה.

תהליך השיפוץ

תהליך שיפוץ הבית או הדירה עשוי לקחת ימים אחדים או להימשך מספר שבועות. חשוב במיוחד להבין את משך זמן השיפוץ הנדרש, וכן את הנגישות האפשרית לבית בתקופה זו, לצורך מציאת פתרון חלופי מתאים. בתקופת השיפוץ ייתכן ותידרשו למתן מענה לסוגיות ולקבלת החלטות תוך כדי תנועה, ומומלץ להישאר בסביבה, לשמור על קשר עם החברה הקבלנית המבצעת, ולהתעדכן בהתקדמות התהליך.


במידה ונשאר ציוד, ריהוט או חפצים בבית, יש להשאיר אותו בחדר/חלל שאינו נכלל בשיפוץ במידה ויש כזה, ולכסות אותו היטב בכדי למנוע הצטברות של לכלוך ונזקים. כאשר מדובר בשיפוץ כללי הכולל את כל חללי הבית, מומלץ לפנות לחברות אחסון המספקות פינוי של הציוד ושמירתו במחסנים/מכולות, עד לסיום השיפוץ. שיפוץ הבית עשוי להיות כרוך בלא מעט לכלוך ורעש, שמהווים מטרד בסביבת מגורים. חשוב במיוחד לוודא אל מול החברה המבצעת את ביצוע העבודה בשעות העבודה המורשות בחוק, שמירה על ניקיון השטחים המשותפים בבניין מגורים משותף, וסילוק פסולת.

חיזוק תקרה באמצעות רלסים

נוסף לזאת, מומלץ גם לעדכן את השכנים על תחילת העבודות וחוסר הנוחות הצפוי, וכן בתקופת השיפוץ המתוכננת, לתיאום ציפיות ולמניעת תלונות וסכסוכים.

איך נבחר חברה/קבלן לצורך שיפוץ כללי?

בחירה של אנשי מקצוע בענף הבנייה והשיפוצים מלווה בחששות לרוב, שהדרך הטובה ביותר להפריך היא באמצעות המלצות. חוות דעת והתרשמות מאנשים שביצעו שיפוץ לבית ומרוצים מן התוצאה, יהוו את הכלי הטוב ביותר לבחירה ולהתקשרות.

מאחר ושיפוץ הבית דורש מעורבות של אנשי מקצוע רבים, בניהם קבלני אינסטלציה וצנרת, חשמלאים מוסמכים, חברות לייצור מטבחים ופתרונות נגרות, ריצוף וחיפויים, פתרונות מיזוג ולעתים גם תחומי מומחיות ייחודיים דוגמת הוספת מרפסת תלויה, או הסרת קיר פנימי, מומלץ לפנות לחברה מקצועית המספקת מעטפת שירותים כוללת בהתאמה אישית, ולא להסתמך על אנשי מקצוע פרטניים או קבלן שיפוצים המפעיל נותני שירות במיקור חוץ.

חברת קרן יזמות מעמידה לרשות לקוחותיה הרבים מגוון פתרונות ושירותים בתחום שיפוץ הבית, באמצעות צוותים מקצועיים ובניהול קבלן שיפוצים ובינוי לכל פרויקט, תוך הקפדה על עבודה איכותית ברמת גימור גבוהה, עיצובים חדשניים ומרהיבים בהתאמה לכל לקוח, ומתן פתרונות למגוון צרכים ואתגרים, תוך שמירה על טווח מחירים הוגנים.