קרן יזמות - בניית מדרגות מעוצבות, מרפסות תלויות, בריכות פיברגלס
052-520-5163

מדרגות חוץ לבית פרטי

מדרגות חיצוניות בבתים פרטיים

בשונה ממבנים תעשייתיים, בהם מדרגות החוץ מהוות היבט תכנוני אדריכלי ונועדות לרוב לייצר חיבור בין מספר מבנים אשר יוצרים יחד מתחם עבודה אחד, או לצרכי עמידה בתקני בטיחות דוגמת מדרגות חירום, מדרגות חוץ לבית פרטי לרוב יענו על צורך בהפרדה בין יחידת המגורים הראשית ליחידות משניות.

מתי נדרשת התקנת מדרגות חוץ לבית פרטי

בבתים פרטיים רבים, מדרגות החוץ אינן מותקנות במעמד התכנון והבניה הראשונית, והצורך בהן עולה בהמשך, כחלק משינויים מבניים ושינוי הייעוד והשימוש ביחידות הבית השונות. בין המקרים הנפוצים להתקנת מדרגות חוץ:

הפרדת מגורים בין קומות הבית

בבתים רבים שנבנו במקור בשתי קומות או יותר, לצורך מגורי המשפחה, שינויים בהרכב המשפחתי, עזיבת ילדים את הקן ורצון להסתפק בקומת מגורים אחת, מעלה את הצורך בהפרדת הקומות באמצעות סילוק המדרגות מתוך הבית ובניית חוצץ בין הקומות. במטרה לנצל את הקומה העליונה, הן לצורך השכרה ויצירת הכנסה פאסיבית, והן לצורך העמדתה לרשות ילדים שבגרו וזקוקים ליחידת מגורים עצמאית, ניתן להתקין מדרגות מעוצבות חיצוניות לבית, שיאפשרו מגורים בקומה העליונה ללא תלות או הפרעה למתגוררים בקומת הכניסה.

השמשת עליית הגג

עליית גג בבית משמשת פעמים רבות לצרכי אחסון ומהווה "שטח מת" שלרוב אינו מנוצל כהלכה. אפשרויות בינוי חדשניות ומגוון פרסומים לעיצובי פנים מרהיבים, משקפים את האפשרויות הרבות שבשיפוץ וחידוש עליית הגג והתאמתה למגוון שימושים וצרכים, ממגורים, מתחם עבודה, ועד למתחם בילוי ופנאי מעוצב, הכולל גישה מחוץ לבית באמצעות מדרגות חוץ מעוצבות.

ניצול מיטבי של הגג

בבתים פרטיים הגג הוא שטח פרטי העומד לרשות בעליו. כאשר מדובר בגג שטוח ולא בגג רעפים, אין הכרח לנצל את הגג לצורך התקנת דוודים וקולטי שמש בלבד, וניתן לתכנן וליצור מרחב פנאי, אירוח ובילוי חיצוני מרווח, מקורה או פתוח, בסגנון פנטהאוז מרהיב ויוקרתי, ומבלי לוותר על ההטבות והיתרונות שמעניק בית צמוד קרקע. באמצעות התקנת מדרגות חוץ המובילות אל הגג, ניתן יהיה להגיע אל הגג בבטחה ולהנות מיתרונותיו.

מדרגות חוץ מעוצבות

פרויקטים אחרונים

+ 0
שנות ניסיון
+ 0
פרויקטים הושלמו
% 0
לקוחות מרוצים

מתעניינים מדרגות חוץ לבית פרטי?

צרו איתנו קשר!

חייגו: 052-520-5163

או השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

מדרגות ברזל

תקן בניה למדרגות

תקנות הבניה במדינת ישראל קובעות הנחיות ברורות ומחמירות הנוגעות לאופן התקנה ויישום של מדרגות חוץ לבית פרטי, ומתייחסות לכמות המדרגות ביחס לגובה, רוחב המדרגות, תצורה ומפלס, חיבורים, עמידות ובטיחות. בבחירה של קבלן מבצע חשוב לוודא כי הקבלן מורשה ומנוסה ביישום עבודות מסוג זה, ומבצע את עבודתו על פי התקנים הנדרשים.

האם יש צורך באישור לצורך הוספת מדרגות חיצוניות

התקנת מדרגות חוץ לבית פרטי היא בבחינת שינוי ותוספת מבנית לנכס אשר מחייבת קבלת היתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובניה. אישור זה ניתן על ידי הוועדה בבחינת הבקשה להיתר, בליווי מסמכים רלוונטיים וצירוף של תכנית אדריכלית והנדסית המפרטת את השינוי הנדרש.

סגנונות מדרגות חוץ לבית פרטיים

ניתן למצוא מדרגות חוץ לבית פרטי במגוון סגנונות עיצוביים, טכניקות התקנה ומחומרים שונים. בין סוגי המדרגות המובילים ליישומי חוץ:

  • מדרגות חוץ מברזל בסגנון מתועש
  • מדרגות חוץ מפלדה לעמידה בעומסים חריגים
  • מדרגות ברזל מרחפות בעיצוב נקי ואלגנטי
  • מדרגות ברזל בשילוב מעקה בטיחות

האם מדרגות חוץ בטוחות?

התקנת מדרגות חוץ עוסקת בחיבור בין מפלסי גובה, כאשר במטרה לספק חיבור בטוח לשימוש, יציב ומספק את הנגישות הרצויה, נדרש תכנון הנדסי המביא בחשבון את יציבות הקונסטרוקציה ומוקד התמיכה, פערי הגובה, תצורת המדרגות, הפרשי הגובה בניהן, כמות מדרגות נדרשת, רוחב המדרגה, משקל, יציבות החיבורים, התקנת מעקה כמוצר בטיחות משלים ועוד.

מדרגות חוץ עשויות לספק בטיחות מלאה וחוויית שימוש נוחה או לחילופין לכלול ליקויי בטיחות וסיכונים למשתמשים, וחשוב להתקין אותן באמצעות חברה קבלנית מנוסה ומורשית, המספקת הקפדה על בטיחות ועמידה בסטנדרטים מחמירים.

היכן מומלץ למקם את המדרגות?

המיקום האופטימלי למדרגות החוץ ייקבע לאחר בחינה והיכרות עם תשתית הבית והפריסה שלו. חשוב להתקין את המדרגות במיקום שלא יפריע או יגביל מעבר ושימוש בשטחי החוץ, יספק כניסה למרחב הראשי של היחידה העליונה, ויישען על תשתית איתנה וקונסטרוקציה חזקה. לרוב הבחירה תהיה בצד הבית ובסמוך לדלת הכניסה.

שיקולים בבחירת מדרגות חוץ

בבחירה של חברה להתקנת מדרגות חוץ לבית, כמו גם סוג המדרגות, חשוב להקפיד על מספר אלמנטים בעלי השפעה על איכות המדרגות, העמידות והנראות שלהן:

  • קבלן מורשה ורשום בעל ניסיון בפרויקטים בתחום בניית חוץ
  • תכנון מוקדם הכולל הדמיה לצורך קבלת תמונה ויזואלית של התוצאה הצפויה
  • תכנית הנדסית ואדריכלית מפורטת המותאמת לדרישות הרשות המקומית לצורך הנפקת היתר בניה מתאים.
  • תכנון קפדני של מיקום ההתקנה המבוסס על בחינת תכניות המבנה, מתאר ומיפוי
  • בחירת מדרגות מחומר המשלב בין פונקציונליות לעיצוב
  • שימוש בחומרים איכותיים, חזקים ועמידים בתנאי חוץ
  • התקנה בטיחותית בידי קבלן וצוות מתקינים מורשים, בעלי רישיון עבודה בגובה וביטוח מתאים
  • אחריות רחבת היקף על העבודה והתוצר הסופי

חברת קרן יזמות מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון שירותי בינוי, חידוש ושיפוצים, לרבות התקנת מדרגות חוץ לבית פרטי, תוך ליווי אדריכלי והנדסי, תכנון מוקדם ויישום של מדרגות חוץ מעוצבות במגוון סגנונות, בסטנדרטים גבוהים, מחומרים איכותיים ועמידים, בבטיחות מלאה.

מתעניינים במדרגות חוץ?

צרו איתנו קשר!

חייגו: 052-520-5163

או השאירו פרטים ונחזור בהקדם: